مردمان کدام مناطق بیشتر از پارچه استفاده می کنند؟

پارچه نخی در هر کشوری بسیار محبوب است. منشا این ماده چیست؟
پنبه را می توان در خاک تقریباً تمام مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری جهان، از جمله ایالات متحده، چین، و همچنین ازبکستان، پاکستان، و جمهوری های برزیل و ترکیه یافت.
ایالت تگزاس که بزرگترین تولید کننده پنبه در ایالات متحده است، ادعا می کند که منطقه دشت جنوبی در نیمه شمالی این ایالت، بزرگترین منطقه کشت پنبه به هم پیوسته در کل جهان است. دقیقاً پنبه از کجا شروع می شود؟
فرآیند طولانی تولید پنبه با کاشت بذر پنبه آغاز می شود، با برداشت محصول پنبه ادامه می یابد و با فرآوری پنبه در پنبه پاکن به پایان می رسد.
اکثر پنبه‌های امروزی یا با پنبه‌چین، که کل گیاه را برداشت می‌کند، یا با یک بره‌کن پنبه (که غوزه پنبه را جدا می‌کند) برداشت می‌شود.
پارچه
پنبه پس از برداشت و آماده سازی برای عدل بندی، سپس عدل بندی می شود و قبل از انتقال به پاکه در مزارع ذخیره می شود.
پاکسازی روش تمیز کردن بسته های پنبه ای برای از بین بردن کثیفی، دانه ها و پرزها است. جینینگ به عنوان “ریسندگی” نیز شناخته می شود.
پنبه خام پس از عبور از جین ها و جدا شدن کامل از دانه ها فشرده شده و ذخیره می شود. سپس به کارخانه های نساجی منتقل می شود و در آنجا تحت پردازش بیشتر قرار می گیرد.
سپس این مواد به یک دستگاه کاردینگ فرستاده می‌شود، که مواد را بیشتر تمیز می‌کند و الیاف کوتاه را به یک طناب بلند بدون کلاف تبدیل می‌کند که اکنون برای ریسندگی و بافتن مناسب است.
پارچه پنبه ای یک الیاف طبیعی است که از پوشش دانه قسمت های زایشی گیاه پنبه ساخته می شود. وقتی پارچه‌ای 100% از پنبه خالص ساخته می‌شود، نرم است، اجازه می‌دهیم هوا وارد شود و افراد مبتلا به آلرژی را آزار نمی‌دهد.
همچنین به دلیل نحوه ساخت آن می تواند به طور طبیعی تجزیه شود. برای ساختن نخ یا پارچه می توانید الیاف پنبه را به هم ببافید. پارچه نخی با وزن های مختلف برای فروش وجود دارد.
سه وزن مختلف پنبه وجود دارد. قیمت پارچه مازراتی در ایالات مختلف متفاوت است. برخی از پارچه‌های پنبه‌ای که برای تابستان مناسب هستند عبارتند از: فویل، چمن، و گینگه. انتخاب دیگر پنبه لحافی است که یک پنبه با وزن متوسط ​​است.
جین، فلانل و بوم همگی پنبه های سنگین وزنی هستند که امروزه هم محبوب هستند. قیمت پارچه جین ایرانی نسبت به انواع دیگر مقرون به صرفه تر است.
  • منابع:
    1. pure cotton fabric | Reasonable Price, Great Purchase
  • تبلیغات: 
    1. با مصرف سیب به جنگ چاقی بروید
    2. دستگیری سارقان پلی اتیلن در لب مرز ترکیه!!!
    3. زنی که با خوردن هلو انجیری بعد از 22 سال باردار شد
    4. جدید ترین قلم مو که با دادن ایده خودش نقاشی می کند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.