نوعی کیک و کلوچه صادراتی مخصوص حیوانات خانگی!

در میان انواع اصلی شیرینی پزی می بینیم:

کیک، پودینگ، بیسکویت، بیسکویت، خمیر کیک، حتی تهیه دسرهای خامه ای مانند کاستارد یا دسرهای میوه ای، بستنی و سایر آماده سازی های سرد.
انواع شیرینی
کیک
نوع شیرینی: کیک
این نوعکیک و کلوچه صادراتی از آنجایی که می توان با آن تاریخ های خاص مانند سالگرد ازدواج، مهمانی ها و جشن های تولد را جشن گرفت، تقاضای زیادی دارد، بعلاوه آیا تولد بدون کیک واقعا تولد است؟

یادتان هست در مورد اهمیت تاثیر بصری در شیرینی پزی صحبت کردیم؟ در اینجا می توانید با برخی از روندهای تزئین شیرینی آشنا شوید، بنابراین می توانید رنگی خلاقانه و بدیع به کیک های خود بدهید تا مهمانان چیزی جز لذت بردن از آنها با اشتیاق زیاد نخواهند.

کیک و کلوچه

انواع کیک
انواع شیرینی
اما دنیای طعم‌های کیک به همین جا ختم نمی‌شود، کیک‌ها تنها آنهایی نیستند که با یک تاریخ خاص همراه هستند، تنوع باورنکردنی کیک‌ها در دنیا وجود دارد، به همین دلیل است که ما مجموعه‌ای سریع از 3 نوع کیک را برای شما آورده‌ایم. دلخواه.

چیزکیک
این نوعی کیک پنیر (همچنین به نام چیزکیک شناخته می شود) است که با (همانطور که از نامش مشخص است) پنیر، چدار، ریکوتا یا پنیر خامه ای تهیه می شود، شامل شکر و در برخی موارد تخم مرغ، خامه شیر یا میوه است.

تیرامیسو
نوعی کیک سرد است که به صورت لایه لایه تهیه می شود که عمدتا با قاشق خورده می شود و معمولا با کیک اسفنجی آغشته به قهوه و همراه با خامه سبک از تخم مرغ و شکر و پنیر ماسکارپونه تهیه می شود.

سه شیر
این یکی از شناخته شده ترین انواع کیک در آمریکای لاتین است و نام آن کاملاً پایه آشپزی آن را توصیف می کند که در سه نوع شیر حمام می شود. تبخیر شده، خامه و تغلیظ شده است.

هیچ روش ایده آلی برای تزیین کیک ترس لچ وجود ندارد، بسته به موقعیت جغرافیایی که در آن تهیه می شود یا سلیقه شخصی شما می تواند متفاوت باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.