ساخت انواع ظروف یکبار مصرف با کود آلی ارگانیک در همدان!

مزایای موقت و خطرات پایدار

کود آلی ارگانیک دارای مزایایی هستند که اولین آنها بازگشت سریع است، زیرا به طور موثر در زمان واقعی تجزیه می شوند و دارای نسبت های شناخته شده ای از عناصر غذایی هستند و در جبران کمبود برخی از عناصر غذایی در خاک تحت فشار شدید نقش دارند. کشت طی سال های متوالی، علاوه بر کمک به افزایش بهره وری محصولات کشاورزی، برای همگام شدن با افزایش تقاضا برای مواد غذایی.

با وجود این نکات مثبت، نکات منفی آن چند برابر می شود و اتکای بیش از حد به آن به عنوان «کشاورزی تهاجمی و استثمارگرانه» توصیف می شود. سلامتی خود انسان ها، حیوانات و گیاهان.

کود ارگانیک

جدی ترین مشکل استفاده از کودها بدون مطالعات کافی در مورد خاک و شرایط اطراف آن است تا مناسب ترین قوانین کوددهی را که از یک مکان جغرافیایی به مکان دیگر متفاوت است و ممکن است از یک دوره زمانی به دوره دیگر متفاوت باشد، تعیین شود.

همچنین، رابطه نزدیکی بین لقاح شیمیایی بیش از حد و آلودگی آب آشامیدنی با مشتقات نیتروژن وجود دارد که خطر ابتلا به بسیاری از سرطان‌ها (مانند پانکراس، روده بزرگ، پانکراس، مثانه و غده تیروئید) را افزایش می‌دهد، زیرا نیترات‌های کودهای شیمیایی نشت می‌کنند. به آب های زیرزمینی که در بسیاری از مواقع وارد آب های زیرزمینی می شود، منبع ضروری آب آشامیدنی است.

خطر بیشتر مربوط به ترکیبات نیترات است که بخشی از آن از طریق کاهش به یون نیتریت تبدیل می شود که به سلامت انسان آسیب می رساند، زیرا ماهیت خون را تغییر می دهد و مانع از انجام وظیفه اصلی خود یعنی انتقال اکسیژن به خون می شود. تمام سلول های بدن، در حالی که برخی از مطالعات نشان داده اند که بیشترین خطر در کودکان متمرکز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.