گلدان پلاستیکی رنگی با روکش پارچه ای نظر همه را به خود جلب کرد!

گیاهان گلدانی در فضای باز – اسطوخودوس

پیچ امین الدوله علاوه بر گل های زیبای خود، عطری شخصی به فضاهای باز شما چه در تراس و چه در محوطه باغ می دهد.

گلدان پلاستیکی رنگی باید از نور مستقیم خورشید محافظت شوند، اما آنها بسیار سپاسگزار هستند زیرا برای رشد سریع و گلدهی خود در طول سال به مراقبت کمی نیاز دارند. در اینجا در مورد پرورش و مراقبت از پیچ امین الدوله بیشتر می گوییم.

گیاهان فضای باز گلدانی – پیچ امین الدوله
گل شور
اصالتا اهل اقیانوسیه و آسیا بوده و به گل شور نیز معروف است. این گیاه به دلیل گلهای زیبای رنگارنگ و ارتفاع آن تا 7 متر یکی از ارزشمندترین گیاهان است. تنها چیزی که باید بدانید این است که نباید آن را زیاد آبیاری کنید و همیشه آن را در یک منطقه با دمای ملایم نگه دارید.

گیاهان در فضای باز گلدانی – گل ساعتی
اندیشه ها
این گیاه علیرغم اینکه مقاومت چندانی ندارد، در فصل پاییز و بیشتر زمستان با گلدهی بیش از حد چشمگیر خود شگفت زده می شود. ظاهری که در باغ، تراس یا بالکن خود به دست خواهیم آورد، به لطف رنگارنگ گل هایش، بهاری عجیب اما دائمی است.

گیاه پانسی نیازی به مراقبت زیادی ندارد، بنابراین برای مبتدیان باغبانی عالی است. در اینجا ما در مورد مراقبت از گل پانسی بیشتر به شما می گوییم.

گلدان پلاستیکی

گیاهان در فضای باز گلدانی – پانسی
گل اطلسی
یکی دیگر از گیاهان عالی برای داشتن در گلدان و در فضای باز گل اطلسی است. اینها بدون نیاز به آبیاری زیاد در مقابل نور خورشید و دمای بالا مقاومت می کنند. علاوه بر این، آنها در طول سال شکوفا می شوند و گل های شیپوری شکل آنها می تواند رنگ های بسیار متفاوتی داشته باشد، از صورتی، قرمز، بنفش و حتی سفید.

برای حمایت از رشد و گل دهی گل اطلسی، توصیه می کنیم آنها را در منطقه ای قرار دهید که نور خورشید را دریافت می کند و خاکی دارد که زهکشی خوبی دارد. اینها مراقبت از گل اطلسی کامل هستند.

گیاهان در فضای باز گلدانی – گل اطلسی
رزماری
این گیاه معطر معمولی مدیترانه ای برای رشد در گلدان به عنوان گیاهی در فضای باز برای خانه یا باغ شما مناسب است. علاوه بر این، می توانید از مزیت گیاه رزماری گلدانی استفاده کنید تا همیشه کمی در دسترس داشته باشید تا به ظروف خود لطیف ببخشد.

نیازی به آبیاری مداوم ندارد و مکان های آفتابی را ترجیح می دهد. اگر می خواهید در مورد نحوه نگهداری از گیاه رزماری در گلدان بیشتر بدانید، در اینجا می توانید راهنمای آن را مشاهده کنید.

گیاهان فضای باز گلدانی – رزماری
گل رز
ملکه های هر باغی بدون شک گل رز هستند. این گیاهان که همیشه به ظرافت و رمانتیک مربوط می شوند، با وجود ظاهر ظریفشان در برابر آفتاب و گرما بسیار مقاوم هستند. توصیه می کنیم نوع بوته گل رز را انتخاب کنید که برای نیازهای فضای باز ما مناسب تر است، زیرا همه به مراقبت یکسان برای ترویج گلدهی نیاز ندارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.