نوعی حوله حمامی هنر که با پوشیدن آن نامرئی می شوید

حوله حمامی هنر، باید به قابلیت اطمینان برند توجه کنید. از آنجایی که تمام مدل های ساحلی روشن و با چاپ های غنی هستند، تنها یک سازنده با تجربه می تواند دوام سایه ها و ایمنی چنین حوله هایی را برای سلامتی شما تضمین کند.

در واقع، در منسوجات با کیفیت بالا، جایی برای مواد سمی یا اجزای حساسیت زا وجود ندارد.

مدل های حمام: معیارهای خرید مناسب
اگر سونا را به عنوان مکانی برای استراحت انتخاب کرده اید، پس باید در مورد چگونگی خرید موفقیت آمیز یک حوله حمام عملی فکر کنید. برای انتخاب آن، چند ویژگی مهم را به خاطر بسپارید:

➤ پارچه . به طور معمول، حوله های حمام از موادی با مواد طبیعی ساخته می شوند:

پنبه – چنین الیافی بسیار دنج هستند، گرما را به خوبی حفظ می کنند، رطوبت را جذب می کنند و در عین حال تا حد ممکن در لمس نرم هستند.

آنها همچنین با روش بافتن نخ متمایز می شوند: وقتی دستگاه سفت تر، اما بادوام تر است و “آواز خواندن” نرم ترین و درخشان ترین است.

حوله

حوله های نخی برای کودکان و افراد با پوست حساس انتخاب می شوند. و همچنین برای همه کسانی که از منسوجات راحت قدردانی می کنند.

بامبو – حتی پارچه های مرطوب تر، که همچنین با مقاومت در برابر سایش توجه را به خود جلب می کنند. آنها شکل خود را به خوبی حفظ می کنند و مراقبت از آنها آسان است. از مزایای آن می توان به خواص ضد میکروبی بامبو نیز اشاره کرد.

محبوب ترین حمام

حوله ها از تری و مخمل ساخته شده اند. آنها می توانند 100٪ پنبه یا 100٪ بامبو یا ترکیبی از هر دو نوع نخ باشند. این مواد هستند که می توانند حداکثر راحتی را برای فردی که می خواهد پس از روش های آب گرم و خشک شود، فراهم کند.

➤ تراکم در مورد مدلی برای حمام یا سونا، چگالی باید بیشتر باشد – به طور ایده آل از 450 تا 750 گرم در متر مربع. هر چه تراکم بیشتر باشد، حوله بهتر رطوبت را جذب می کند. اما این نیز قابل توجه است که وزن آن بسیار بزرگتر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.