دمپایی طبی دکتر شول در پاهایتان را در کمتر از یکماه از بین می برد

دمپایی طبی دکتر شول برای بیمارانی که پاهای غیر حساس یا درد دارند، اغلب یک کفش صندل شفابخش یا پلاستازوت تجویز می شود و این کفش سفارشی با استفاده از گچ پاش برای ساخت و ساز ساخته می شود.

کفش‌های محافظ موقت، مانند چکمه Plastazote یا کفش یا صندل ریکاوری، اغلب در حین بهبود زخم‌های ناشی از زخم‌های عصبی استفاده می‌شود تا امکان راه رفتن بدون فشار بر ناحیه بهبود را فراهم کند، به‌ویژه برای بیمارانی که قادر به راه رفتن نیستند یا با کفش‌های غیر سازگار نیستند.

کفش برای ساق پاهای مختلف

برای بیمارانی با اختلاف طول ساق 3⁄8 اینچ یا بیشتر، ممکن است یک آسانسور خارجی تمام قد به کف کفش در انتهای کوتاهتر متصل شود تا طول پا را متعادل کند و فشارهای پروگزیمال را در باسن و ستون فقرات کاهش دهد، اگر اختلاف طول کمتر از 3⁄8 اینچ است، این اختلاف معمولاً با یک گوه پاشنه عمودی پوشیده شده در داخل کفش برطرف می شود، اگر اختلاف به دلیل تغییر شکل خط وسط یک طرفه باشد، گوه پاشنه معمولاً می تواند به قسمت بیرونی کفش متصل شود.

کفش ناهماهنگی طول ساق یک پیامد شایع شکستگی لگن، ناهنجاری های مادرزادی یا مکانیکی-ارگانیک مانند چرخش لگن، انحراف یا انعکاس لگن، یا وارونگی یک طرفه پا است.

دمپایی طبی دکتر شول

سطح لگن و اندازه گیری مطلق و نسبی طول پا نیز باید انجام شود. بخشی از ارزیابی جامع راه رفتن

پاشنه گوه;

یک گوه برای تغییر خطوط فشار برای تسهیل الگوی راه رفتن طبیعی استفاده می‌شود.

موثرترین گوه‌ها از ضخامت ¼ تا ¼ اینچ در بالای خود متغیر هستند.

تنظیم کننده موثر، گوه همچنین برای کودکانی که مشکل چرخش دارند، مانند رگ به رگ شدن ساق پا، مفید است.

در بزرگسالان، میخ ها برای اقامت در شرایطی مانند تغییر شکل والگوس ثابت گانگلیون استفاده می شود.

گوه مالئول داخلی زمانی استفاده می شود که والگوس الاستیک استخوان پاشنه وجود داشته باشد.

هنگامی که گوه استخوان پاشنه داخلی را بالا می برد، شیب نوسانی حاصل بر روی استخوان پاشنه عمل می کند و از پرووناسیون بیش از حد پا جلوگیری می کند. استخوان پاشنه وجود دارد و ارتفاع مالئول جانبی فشار داخلی را کاهش می دهد.

در تماس با زمین در هنگام برخورد پاشنه، که باعث وارونگی والگوس گره می شود.

گاهی اوقات از پاشنه کامل در صورت وجود ناهنجاری ثابت یا عملکردی متاتارس استفاده می شود.هدف از گوه بدست آوردن موقعیت خنثی زیر پاشنه در مرحله ایستادن راه رفتن است.