ماسک جلبک دریایی نه تنها توانایی شاداب کردن پوست را دارد می تواند ویتامین مورد نیاز بدن را تأمین کند

قبل از استفاده از ماسک جلبک دریایی بهتر است از فواید جلبک اطلاع داشته باشید.

جلبک های دریایی به طور طبیعی غنی از ویتامین C هستند و از تولید کلاژن حمایت می کنند که به ظاهر پوست جوان تر و حجیم تر کمک می کند.

علاوه بر این، جلبک های دریایی به لطف وجود متابولیت های طبیعی در جلبک های دریایی، محافظی قوی برای پوست در برابر آسیب های رادیکال های آزاد هستند.

منابع دریایی به دلیل مواد فعال بیولوژیکی شناخته شده اند. در این میان، جلبک های دریایی منابع غنی متابولیت هایی هستند که می توانند برای مبارزه با استرس اکسیداتیو و در نتیجه پیری پوست مورد استفاده قرار گیرند.

این متابولیت ها شامل اسیدهای آمینه شبه مایکوسپورین (MAAs)، پلی ساکاریدها، پلی ساکاریدهای سولفاته، گلوکوزیل گلیسرول ها، رنگدانه ها و پلی فنول ها هستند.

برای فرمولاسیون ماسک های ورقه ای ضد چروک و ضد پیری، جلبک های دریایی یک عنصر ضروری است.

جلبک های دریایی یک ماده بسیار محبوب و موثر برای افزودن به فرمولاسیون سرم ماسک ورقه ای است که به لطف چند کارکردی این ماده است.

در حالی که جلبک های دریایی برای انواع فرمولاسیون ماسک های ورقه ای عالی هستند، این ارگانیسم کوچک از اعماق اقیانوس در چهار دسته اصلی ماسک ورقه ای برتری دارد: ضد پیری، کنترل آکنه، هیدراتاسیون و ماسک های سم زدایی مد روز.

آکنه، کنترل چربی و ماسک های ورقه ای ضد لک نیز با افزودن جلبک های دریایی بهبود می یابند.

محققان کشف کرده اند که شش اسید چرب مختلف همگی به مبارزه با آکنه کمک می کنند: امگا 3، امگا 6، ایکوزاپنتانوئیک اسید (EPA) و دی هومو-گاما-لینولنیک اسید (DGLA).

جلبک های دریایی حاوی این اسیدهای چرب امگا، به علاوه اسیدهای چرب امگا 9 هستند، که همه آنها به طور طبیعی برای کنترل چربی، از بین بردن لک های فعلی و جلوگیری از بروز جوش های آینده کار می کنند.