قیمت پارچه سوزنی | فروشنده بهترین مدل های پارچه

پارچه های سوزنی بصورت ورقه ای از جنش الیاف و پلاستیک مذاب تولید می شوند. برای تولید این نوع پارچه ها نیازی به تبدیل الیاف به نخ نمی باشد زیرا که بافته نمی شوند و بصورت کشباف نیستند.

در تولید این لباس چهارخونه زنانه درصد مشخصی از پارچه های بازیافتی و مواد روغنی بکار می روند که درصد استفاده از آن بستگی به مقاومت و استحکام مورد نیاز تغییر می کند.
شما جهت استعلام قیمت پارچه سوزنی می توانید با ما در تماس باشید.

قیمت پارچه سوزنی | فروشنده بهترین مدل های پارچه

قیمت روز پارچه سوزنی

قیمت روز پارچه سوزنیپارچه های سوزنی کاربردهای فراوانی دارند. با توجه به این کاربردها و کیفیت شان قیمت های متنوعی در بازار دارند. اگر شما هم خریدار پارچه های سوزنی هستید می توانید با مشاهده اطلاعات و خصوصیات هر کدام از پارچه ها و همچنین با همیاری همکاران ما در بخش فروش محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت پارچه سوزنی بافتینه از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

فروش عمده پارچه سوزنی

فروش عمده پارچه سوزنی گروه های تولیدی و بزازها (یا همان پارچه فروشی ها) عموماً پارچه های مصرفی خود را به صورت عمده تهیه می کنند. در خرید عمده قیمت کمتری نسبت به خرید متری توسط مشتری پرداخت می شود و می تواند هزینه های خود را کاهش دهد.

با سفارش عمده لباس حاملگی شیک می توانید محصول مورد نیاز خود را درب محل تحویل بگیرید و در زمان خود نیز صرفه جویی فرمایید.
در این نوع فروش، شما به عنوان مشتری محصولات مورد نیاز خود را در سایت مشاهده می فرمایید و بعد از گفتن تصمیم نهایی خود می توانید سفارشات خود را از طریق همکاران ما ثبت نمایید.

ارزانترین مدل پارجه در بازار

ارزانترین مدل پارجه در بازارپارچه ها با توجه به کیفیت، مواد استفاده شده در تولید، اندازه، طرح دارای قیمت های مختلفی می باشند. اما مهم ترین فاکتور در تهیه پارچه کیفیت آن است.
معمولاً لوازم تهیه شده از پارچه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و همیشه شما نمی توانید هزینه ای برای خرید جنسی که بعد از یکبار استفاده کیفیتش را از دست بدهد. پس همیشه اولویت اول کیفیت پارچه می باشد.
ما در این مجموعه گرد هم آمده ایم تا ارزان ترین مدل پارچه های موجود در بازار را با قیمت مناسب و البته با کیفیت بالا خدمت مشتریان خود عرضه داریم. شما نیز می توانید جهت اطلاع از هزینه و شرایط پرداخت با ما تماس بگیرید.

و همچنین می توانید جهت استعلام قیمت پارچه سوزنی طرح دار با ما در ارتباط باشید.

کاربرد پارچه سوزنی

کاربرد پارچه سوزنی پارچه های سوزنی در تهیه و تولید بسیاری از محصولات استفاده می شود که در زیر به برخی از آن ها اشاره می نمایید. برخی از کاربرد پارچه های سوزنی عبارتند از:

  • لوازم پزشکی: از جمله روپوش های ایزولاسیون، روپوش های جراحی، کاور جراحی، ماسک جراحی، لباس جراحی، کلاه
  • بسته بندی لوازم پزشکی: از جمله دستکش، پوشش کفش، دستمال مرطوب
  • فیلترها: از جمله  بنزین، نفت،  هوا، آب، قهوه، چای کیسه ای، صنعت داروسازی، فراوری مواد معدنی، فیلترهای کارتریج برای مایعات و فیلترهای کیسه ای، کیسه های خلاء، فیلترهای غشایی و لایه ای با لایه های بی بافت برای مواد آلرژی زا
  • ژئوتکستایل ها: از جمله تثبیت پی، ساختمان کنترل فرسایش خاک، ساخت کانال، سیستم های زهکشی و …
  • پوشک، نوار بهداشتی و دیگر مواد جاذب
  • چادرها، خیمه ها و بسته بندی برای انتقال (الوار، فولاد)
  • لباس های یکبار مصرف (پاپوش)
  • پوشش ساختمان مقاوم در برابر آب و هوا
  • دستمال تنظیف
  • و …

از پارچه سوزنی برای مانتو نیز استفاده می شود.
خرید کیسه پارچه ای نان می تواند گزینه مناسبی جهت حمل نان باشد که علاوه بر سبک بودن از استحکام کافی نیز برخوردار است.
اسپاس لس یا همان منسوجات بی بافت از الیاف های جدا از هم ساخته می شوند. که بیشتر در ساخت دستمال مرطوب، لوازم پزشکی، بهداشتی و صنعتی، لباس، کفش و جیر مصنوعی استفاده می شود. جهت اطلاع از قیمت پارچه اسپان لس با ما در تماس باشید.
پارچه اسپان باند از جنس پلی پروپلین می باشد. می توانید جهت استعلام قیمت پارچه اسپان باند با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.