فردی که به دنبال خیارشور عمده با روکش طلا بود آن را در وسائل زن دست فروشی پیدا کرد

آیا تا به حال شیشه ای از خیارشور عمده شیرین ما را خریده اید و فکر کرده اید که با آنها چه کار کنید؟ خب، ما با 10 روش مختلف خوشمزه و لذیذ برای خوردن خیارشور شیرین آمده ایم…

در برگر: از همبرگرهای قدیمی خسته شده اید… چند تکه خیار شور شیرین به همبرگر خود اضافه کنید تا طعم تازه و خوشمزه ای به آنها بدهید.

با پنیر: البته، خیارشور شیرین با Dorset Blue Vinny طعم خوشمزه ای دارد، اما با پنیرهای دیگر نیز عالی است. چدار، پنیر بز یا کاممبر خامه ای… امکانات بی پایان هستند!

بالای کاناپه: آن کاناپه های خسته کننده را با تکه ای از خیارهایمان لذت ببرید تا طعمی کاملاً جدید ایجاد کنید!

در یک ساندویچ: پر کردن ساندویچ ها را با چند تکه خیار شور شیرین درست کنید!!

در سوشی خانگی: اگر به دنبال یک گزینه سالم برای شگفت زده کردن دوستان خود هستید، سعی کنید سوشی خود را درست کنید و چند تکه خیار اضافه کنید… خوشمزه است!

با ناچوس: داشتن یک شب مکزیکی؟ چند خیار را روی ناچوهای خود با مقداری سالسا، خامه ترش، پنیر و هالاپنو بریزید تا یک غذای مورد علاقه مکزیکی را تغییر دهید!

در مارتینی: خوب، پس این واقعا یک غذا نیست، اما خوشمزه است و بعد از آن می توانید خیار را بخورید تا حساب شود – یک یا دو تکه را در مارتینی خود بریزید و یک جرعه جرعه بنوشید زیرا طعم ها با هم مخلوط می شوند.

روی سالاد: سالاد خود را با چند تکه خیار شور شیرین شاداب کنید… ادامه دهید، به خودتان چیزی بدهید که در زمان ناهار منتظر آن باشید!

با تاپاس: از یک شب تاپاس با دوستان خود لذت می برید؟ خیارشور شیرین تقریباً با هر چیزی همراه است و انتخاب تاپاس شما را واقعاً زنده می کند!

مستقیم از شیشه: با این یکی اخطار داشته باشید… هنگامی که درب آن شیشه را باز کنید، نمی توانید از کوبیدن دست بردارید تا زمانی که همه آنها از بین بروند!!

اگر روش های عالی دیگری برای خوردن خیارشور شیرین ما می شناسید – ما را در عکس های خود در رسانه های اجتماعی تگ کنید یا برای ما ایمیل کنید… ما دوست داریم آنها را ببینیم!