ساعت مچی force تمام درد های عضلانی را از بین می برد!

از آنجایی که حرکات کوارتز نازک‌تر، کوچک‌تر بودند و نیازی به سیم‌پیچ دستی نداشتند، اکثر برندها به این نتیجه رسیدند که برای ساعت‌های زنانه ایده‌آل هستند.

طرح‌های آن زمان به سمت سبکی آینده‌نگر گرایش داشتند که با اشکال هندسی، رنگ‌های زیاد مشخص می‌شد و گاهی کلمه «کوارتز» با افتخار روی صفحه‌ها نقش می‌بست.

با این حال، طراحان ظرافت ساعت مچی force را حفظ کرده‌اند، به همین دلیل است که ما همچنان شاهد ردپای دهه‌های گذشته در بسیاری از ساعت‌های زنانه دهه 70 هستیم.

با فاصله گرفتن از دهه 70، ساعت های زنانه دهه 80 روحی جدید، ظریف تر و جدی تر تراوش کردند، مناسب برای
اطلاعات بیشتر درباره این نوشتار مبدأبرای اطلاعات ترجمه بیشتر، نوشتار مبدأ لازم است

محدودیت نویسه حداکثر ۵٬۰۰۰ نویسه است. برای ترجمه بیشتر، از دکمه‌های پیکان استفاده کنید.

زن مدرنی که به شغل حرفه ای فکر می کند. زیبایی شناسی پاک تری وجود داشت که نشان دهنده تغییر نگرش زنان نسبت به زنانگی بود. با این حال، بیشتر ساعت ها هنوز کوارتز بودند. ساعت سازی مکانیکی خاموش بود.

ساعت مچی force
در این دوره، مصرف کنندگان شروع به زیر سوال بردن نقش ساعت در زندگی خود کردند. چرا می توانید ساعتی داشته باشید که می توانید زمان را روی تلویزیون، کامپیوتر یا داشبورد ماشین چک کنید؟

و آن‌ها متوجه شدند که ساعت‌ها و ساعت‌های لوکسی وجود دارد که ساعت‌های دومی توسط یک ساعت‌ساز ماهر، مطابق با سنت ساعت‌سازی، با دست ساخته شده‌اند، آثار هنری مکانیکی واقعی.

در آغاز قرن، ساعت های مکانیکی دوباره در کانون توجه قرار گرفتند. مصرف کنندگان مرد در سراسر جهان در این علاقه جدید به ساعت سازی شرکت کردند و “اشتهای” آنها مدام افزایش یافت.

در همین حال، زنان تماشا کردند و تشخیص دادند که گزینه های زیادی برای آنها وجود ندارد. به نظر می رسید که این صنعت وسواس زیادی برای پیشی گرفتن از خود و ایجاد “اولین نمایش جهانی” بعدی دارد.

امروزه تقریباً همه برندهای ساعت مکانیکی مجموعه های زنانه را در بین محصولات خود دارند. علاوه بر این، در سال‌های اخیر شاهد روند رو به رشدی در تولید ساعت‌های یونیسکس بوده‌ایم که اندازه‌ها و طرح‌هایی به راحتی با سلیقه و مچ مردانه و زنانه سازگار است.

پیشنهاد گسترده است و انتخاب اغلب دشوار است. به همین دلیل، Turbilhão برخی از مدل های ضروری را در هر جعبه جواهرات زنانه انتخاب کرد.