گرانترین پارچه رومبلی نانو که با مروارید اصل کار شده است!

امروزه بازار پر از منسوجات خانگی ساده و طراحی شده است. آنها تمام جزئیات و اطلاعات اولیه در مورد شستشو، مراقبت از آن و حفاظت لازم را دارند و توسعه می دهند.

پارچه رومبلی نانو هدایای مهربانی هستند که هر تولید کننده منسوجات خانگی می خواهد آن را به خانه بیاورد تا خانه ای بهتر و راحت تر بسازد.

طیف گسترده ای از محصولات نساجی خانگی را مرور کنید و خانه خود را با رنگ ها زنده کنید!

منسوجات خانگی
منسوجات خانگی بر اساس منطقه مورد استفاده
برای تعریف محصولات نساجی خانگی باید مشخص شود که محصولات در چه زمینه هایی مورد استفاده قرار می گیرند.

منسوجات خانگی با توجه به مناطق استفاده؛ ما می توانیم آنها را به عنوان منسوجات آشپزخانه، منسوجات اتاق نشیمن، منسوجات اتاق کودک، منسوجات اتاق جوانان، منسوجات اتاق خواب، منسوجات حمام و منسوجات باغی گروه بندی کنیم.

از این عناوین در تعاریف تولید و فروش استفاده می شود.

منسوجات خانگی نیز در مکان هایی مانند هتل ها، بیمارستان ها، قایق های تفریحی، موسسات خدمات غذایی و دفاتر با مواد و سبک های مختلف تولید استفاده می شوند.

پارچه رومبلی نانو

پوشش های کف
منسوجات هزاران سال قدمت دارند و شاید از نظر ژنتیکی به قدمت انسان مدرن به عنوان یک گونه باشند. این نساجی ترین است

اسکی یکی از هنرهای ماست و نوعی منسوجات خانگی می تواند جزو اولین اشکال این هنر باشد.

منسوجات از قدیم الایام به عنوان پوشش کف مورد استفاده قرار می گرفته اند و باعث ایجاد حس قطع ارتباط بین فضای داخلی خانه و طبقه همکف می شوند.

حتی در جوامع عشایری، پوشش کف اغلب به عنوان یک ضرورت تلقی می شود. در بسیاری از جوامع می توان از پوشش کف به عنوان دکور دیوار نیز استفاده کرد.

در جامعه ما، منسوجات کفپوش معمولا به دو صورت فرش و موکت وجود دارد. فرش ها را می توان در حالی که فرش ها روی زمین قرار می دهند جابجا کرد.

اهداف عملی مانند عایق کاری خانه و ارائه اهداف زیبایی شناختی برای جلوگیری از ورود کثیفی و حشرات و سایر چیزها به داخل انجام می شود.