پوشیدن پیراهن با پارچه حریر مشکی در ژاپن ممنوع شد!!!

اغلب به الیاف الاستین الاستیک و بسیار کشسان اضافه می شود.

این باعث می شود پیراهن گشادتر شود و کشش خوبی به آن می دهد تا برآمدگی نداشته باشد.

این نه تنها با چاپ در رنگ‌های روشن، بلکه در رنگ‌های مختلف برای تی‌شرت‌ها و سایر اصول اولیه موجود است.مواد خام نساجی: ژله‌ها عمدتاً از ترکیب پنبه یا پنبه، یعنی با الاستین برای بهبود حالت ارتجاعی یا از پلی استر ساخته می‌شوند. ، ابریشم و حتی کتان.

پیراهن نخی
انواع پارچه و نام زنگ آنها
روی سطح ژرسه ویسکوز همیشه کمی کدر و محو شده است، زیرا پارچه حریر مشکی کوتاه است (متشکل از منگنه های الیاف کوتاهتر).

روکش مات به طرز دلپذیری نرم و نوازشگر است. با این حال، چاپ ها به روشنی ویسکوز، ابریشم یا پلی استر ساخته شده از الیاف منگنه بلند نیستند.

این به دلیل این واقعیت است که الیاف پنبه منگنه کوتاه هستند، به این معنی که نخ‌های پنبه کوتاه از گیاه پنبه به هم تابیده، کشیده و پیچیده می‌شوند.

مشابه بافندگی دم خوک، یک رشته نخ بلند تولید می شود. با این حال، مانند قیطان، انتهای آن تقریباً همیشه از رشته بافته بیرون می‌آید، بنابراین بر خلاف نخ‌های ابریشم، ویسکوز یا پلی استر که طولانی‌تر و با کیفیت‌تر هستند، ظاهری پنبه‌ای رنگ و رو رفته به نخ می‌دهد.

پیراهن ویسکوز
همچنین پارچه‌های ژرسه ویسکوز زیادی وجود دارد، زیرا درخشندگی بالاتری نسبت به پیراهن نخی دارند که تا حدودی پژمرده به نظر می‌رسد.

پارچه

ژرسه ویسکوز اغلب با الاستین یا مواد دیگر ترکیب می‌شود. نرم‌تر و براق‌تر به نظر می‌رسد زیرا از الیاف بلندتر ساخته شده است. چاپ ها از نظر رنگی عالی ظاهر می شوند.

و از عرق کردن نترسید. ویسکوز از چوب ساخته شده است، سلولز قادر است عرق را جذب کند و مانند پنبه آن را در محیط آزاد کند.

گرچه کشش به عنوان یک پارچه کشباف ذاتاً کشدار است.

از آنجایی که حلقه‌های بافتنی را می‌توان به راحتی از نظر طول و عرض کشید، الاستین معمولاً به ژاکت‌های باکیفیت اضافه می‌شود.

این الیاف مصنوعی خاصیت ارتجاعی بالایی دارد، به این معنی که در هنگام جدا شدن مانند یک نوار لاستیکی فرسوده نمی شود، بلکه به شکل اولیه خود باز می گردد.

در مورد تی شرت، این بدان معناست که حتی در مناطقی که تحت فشار شدید و کشش بیش از حد هستند، مانند باسن و زانو، برآمدگی ندارد اما همیشه به شکل اولیه خود باز می گردد.