نوعی لامپ لوستر پر نور که با انرژی خورشیدی کار می کند!

نحوه تمیز کردن لوسترها و وسایل روشنایی در خانه:

توجه به روشنایی لامپ یا لوسترها که باید قبل از شروع نظافت تمیز شوند، زیرا معمولاً گرد و غبار یا تار عنکبوت در نور معمولی با چشم قابل مشاهده نیست.

برای از بین بردن گرد و غبار معلق از یک برس پر نرم استفاده کنید و در صورت عدم وجود برس، می توان این کار را با پارچه یا جوراب کهنه انجام داد، مشروط بر اینکه با یک نوار لاستیکی دور یک چوب چوبی تا حدودی بلند پیچیده شود. برای رسیدن به جاهای بلند و باریک.

گرد و غبار، خاک و تار عنکبوت را از اطراف لامپ ها یا لوسترهای آویزان، یعنی از سقف و زنجیر متصل به آنها پاک کنید. سپس گرد و غبار یا هر گونه دستمال کاغذی را از داخل لامپ ها جدا کنید.

فقط یک لمس خفیف برس در داخل لامپ لوستر پر نور برای از بین بردن گرد و غبار گیر کرده کافی است.

پس از حذف گرد و غبار، برق را قطع کنید تا فرآیند تمیز کردن و پرداخت شروع شود. و از آنجایی که برداشتن کریستال های لوستر، شستن یکی یکی و سپس قرار دادن دوباره آنها در کنار هم فرآیندی دست و پا گیر است.

بنابراین می توان از یک حوله نخی خشک استفاده کرد و یک شیشه پاک کن مایع دیگر (یا به دلخواه آب، سرکه یا اسپرتو) روی آن قرار داد. کریستال ها با حوله مرطوب پاک می شوند و سپس خشک می شوند و این عمل از بالا به پایین انجام می شود تا چیزی که تمیز شده لکه دار نشود.

لامپ لوستر پر نور

برای جلوگیری از آسیب به سیم و اتصالات الکتریکی، لوسترها یا لامپ ها را نباید جمع کرد و در عوض با استفاده از نردبان حرکت داد و یا با توجه به فضای موجود حرکت داد.

لامپ ها را با یک حوله میکروفایبر تمیز کنید و هر کدام را پاک کنید و مطمئن شوید که در موقعیت صحیح قرار دارند و نسوخته اند، بنابراین نیاز به برداشتن، تعویض و نصب دارد.

لامپ ها را می توان با مسواک زدن منظم پس از اطمینان از سالم بودن آنها تمیز کرد.