مصرف ناشتا شکلات کادویی شونیز کبد چرب را از بین می برد!

انواع شکلات و نحوه استفاده از آنها

انواع مختلف شکلات کادویی شونیز فقط سطوح مختلف شیرینی و طعم شکلاتی را ارائه نمی دهند. آنها خواص متفاوتی دارند که می توانند بافت دسر را ایجاد کنند یا بشکنند.

در اینجا چیزهایی است که برای پخت و پز و آشپزی بدون خطا باید بدانید

شکلات هزاران سال است که در کاربردهای شیرین و خوش طعم استفاده می شود. برای آشنایی با نحوه ساخت، اشکال مختلف شکلات و نحوه استفاده از آنها، نکاتی در مورد استفاده از شکلات و تعداد انگشت شماری از دستور العمل های شکلات مورد علاقه ما، ادامه مطلب را بخوانید.

پایه تمام شکلات های فرآوری شده، مشروب شکلاتی است (نباید با لیکور الکلی اشتباه گرفته شود) یک خمیر تیره که از آسیاب کردن نوک های استخراج شده از دانه های کاکائو خشک، تخمیر شده و برشته به دست می آید.

شکلات

در حالت طبیعی، مشروب شکلاتی حدود 55 درصد کره کاکائو است.

45 درصد باقیمانده مواد جامد کاکائو هستند که مسئول طعم شکلات هستند. کره کاکائو و مواد جامد کاکائو در مشروب شکلات ممکن است جدا شده و در نسبت های مختلف دوباره ترکیب شوند. آنها با هم درصد کاکائو را در شکلات فرآوری شده تشکیل می دهند.

در مزه‌ها متوجه شدیم که تقریباً نیمی (یا حتی بیشتر) از محصولات موجود در خط تولید ما، بدون توجه به نوع شکلات، مناسب نیستند. بنابراین برای بهترین نتایج، با برندگان ما همراه باشید.

چیست: شکلات های تلخ، تلخ و نیمه شیرین نیز شناخته می شوند (هیچ تمایز رسمی وجود ندارد) باید حداقل 35 درصد کاکائو داشته باشد.

در حالی که 35 درصد حداقل است، بیشتر شکلات های این دسته حاوی درصد بسیار بالاتری کاکائو هستند.

باقیمانده عمدتا شکر، با مقدار کمی امولسیفایر و طعم دهنده است.