قیمت پارچه ملحفه ای | فروش ویژه در بازار های داخلی

قماش و پارچه با الیاف گوناگونی تولید می شوند و بسته به کیفیت و جنس کاربردهای گوناگونی دارند. برخی از آنها برای تولید البسه ی گوناگون زمستانه و تابستانه و برخی برای دوخت انواع پرده به کار می روند. همچنین برای دوخت انواع سرویس خواب مانند تشک و سرویس خواب نوزاد استفاده میشوند. به فراخور نوع پارچه، هر کدام در دوخت انواع لباس ها و ما یحتاج و لوازم زندگی  به کار گرفته میشوند. یکی از مواردی که نیاز به پارچه ای مناسب دارد ملحفه می باشد. قیمت پارچه ملحفه ای با توجه به الیاف و تارو پود پارچه و در نتیجه جنس و میزان عمر آن متفاوت است و از پرفروش ترین و پر تقاضاترین پارچه های موجود در بازار است. 

قیمت پارچه ملحفه ای | فروش ویژه در بازار های داخلی

نکات طلایی در انتخاب پارچه برای ملحفه

نکات طلایی در انتخاب پارچه برای ملحفهملحفه یکی از بخش های سرویس خواب است که بواسطه تماس مداوم با بدن باید از جنس و کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. می توان گفت یکی از  موارد مهم در بهبود کیفیت خواب استفاده از روانداز و ملحفه مناسب است. پارچه های ملحفه ای دارای تنوع زیادی از لحاظ کیفیت، طرح و رنگ می باشند و سلایق مختلف را اقناع می نمایند. برای انتخاب پارچه ای مناسب برای ملحفه باید نکاتی را رعایت نمود از جمله آنها:

  1. در انتخاب پارچه ملحفه ای باید به جنس پارچه توجه ویژه نمود. استفاده از الیاف طبیعی و گیاهی برای ملحفه بسیار مناسب است. پارچه های صد درصد پنبه بهترین جنس پارچه برای ملحفه و تشک و سرویس خوابند.
  2. یک دست بودن بافت پارچه باید مورد توجه قرار گیرد.
  3. مرغوبیت رنگ و چاپ روی پارچه از آیتم های مهم دیگری است که توجه به آن ضروری می نماید.
  4. میزان آبرفت پارچه مورد نظر پس از شستشو از نکات دیگری است که قابل ملاحظه است. برخی پارچه ها با شست و شو دچار کوتاهی می شوند و این امر کارکرد پارچه مورد استفاده را دچار اختلال می کند.
  5. تراکم بافت پارچه باید مناسب باشد.
  6. لطافت و نرمی پارچه از موارد دیگری است که قابل توجه است. پارچه های ابریشم لطیف ترین و مناسب ترین نوع پارچه برای سرویس خواب هستند. 
  7. هارمونی پارچه انتخابی برای ملحفه با سایر چیدمان اتاق خواب مانند پرده ها، رنگ کف پوش ها، رنگ سرویس خواب نیز قابل توجه است.

فروش عمده پارچه های ملحفه ای

فروش عمده پارچه های ملحفه ایبه جهت پرکاربرد بودن استفاده از ملحفه در مکان های گوناگون مانند منازل، بیمارستان ها، هتل ها، ویلاهای مسافرپذیر، مسافرخانه ها، خوابگاه های دانشجویی، سراهای سالمندان، مراکز بهزیستی و مکان هایی مشابه این موارد، خرید عمده و انبوه پارچه های ملحفه ای متقاضیان زیادی دارد. انتخاب پارچه ای با کیفیت و مرغوب با قیمت مناسب در خرید عمده این محصولات بسیار حائز اهمیت است. برای خرید عمده پارچه های ملحفه ای در انواع طرح و رنگ با ما همراه باشید. مرکز پیش رو برای رفاه حال مصرف کنندگان فروش عمده پارچه ملحفه ای را برای مکان های دولتی و خصوصی در دستور کار قرار داده است. 

روش های خرید بهترین نوع پارچه

روش های خرید بهترین نوع  پارچهانواع پارچه را از راه های مختلفی می توان تهیه نمود. راه اول مراجعه حضوری به کارخانجات تولیدی و نساجی ها می باشد. راه دوم خرید از مراکز و فروشگاه های مستقر در سطح شهرها و سومین راه پیش رو که به انتخاب محصولی مناسب و مقرون به صرفه می انجامد خرید اینترنتی از سایت های فروشگاهی معتبر است. 

مرکز خرید و فروش جدیدترین پارچه برای ملحفه

مرکز خرید و فروش جدیدترین پارچه برای ملحفهمرکز خرید و فروش پارچه، جدیدترین پارچه های با کیفیت تولید داخل را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در معرض فروش قرار داده است. 

لیست قیمت انواع پارچه ملحفه ای

لیست قیمت انواع پارچه ملحفه ای بازار خرید و فروش پارچه، انواع پارچه های پارچه ملحفه ای ایرانی مانند پارچه ملحفه ای یزد را برای فروش ارائه می نماید. برای کسب اطلاع از بهترین نوع پارچه های ملحفه ای و استعلام قیمت انواع پارچه های تولید داخل همانند قیمت پارچه ملحفه ای بروجرد، قیمت پارچه ملحفه ای اردکان، قیمت پارچه ملحفه ای سفید و انواع دیگر قماش های مناسب برای سرویس خواب با مشاوران فروش ما تماس حاصل نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.