فردی با انبار کردن دمنوش لاغری شوروب توانست پس از یک سال به درآمد بالایی برسد

Hypericum perforatum L. گیاهی بوته ای است که ارتفاع آن بین 40 تا 80 سانتی متر متغیر است. چندین دوجین گل زرد گلبرگدار در بالای گیاهان بالغ تولید شد.

برگها دارای نقاط کوچک و سیاهی در امتداد لبه گلبرگهای خود بودند. هنگامی که گل ها له شدند، رنگدانه قرمز خون تراوش کرد. در اواخر تابستان، گل ها کپسول هایی با ده ها دانه ریز و قهوه ای تیره تولید کردند.

هیپرفورین و آدیپرفورین از مشتقات فلوروگلوسینول در خار مریم و هیپریسین از مشتقات آنتراکینون ترکیبات فعال بودند.

مواد اولیه فعال آن هیپریسین و نفتودیانترون 65 شناسایی شده است.

در یک مطالعه متفاوت مشاهده شد که سطح کلسترول بالا، تری گلیسیرید و قند خون در موش‌های دارای عصاره خارمریم کاهش یافت.

چای سنت چی همانند دمنوش لاغری شوروب تأثیر مستقیم بر قند خون، چربی و … دارد.

عاملی در ایجاد مقاومت به انسولین بود. غیرفعال سازی FATP1 تجمع چربی در ماهیچه های اسکلتی را کاهش داد و حساسیت به انسولین را بهبود بخشید.

نشان داده شده است که مخمر سنت جان تمایز سلول های چربی را از طریق مکانیسم های نامرتبط وابسته به PPAR-γ و وابسته به مسیر پروتئین کیناز فعال سیرتوئین-1 (AMPK-Sirt1) افزایش می دهد.

Cinnamomum verum روی درختان تا ارتفاع 15 متر رشد می کند. برگ های نوک تیز سبز تیره مستطیلی یا بیضی شکل، برهنه و بافت چرمی هستند.

میوه ای تک دانه و گل های سبز تا زرد مایل به سفید دارد. پوست آن با آسیاب کردن مصرف می‌شود و زمانی که برگ‌های جوان از قرمز به سبز تبدیل شدند، آسیاب شد.

اوژنول جزء اصلی برگ های دارچین و (E)-سینامیل استات و کاریوفیلن در میوه ها و گل ها بود. مواد اصلی در داروهای آنها متفاوت بود.

اوژنول در برگ ها، سینامالدئید در پوست، کافور در پوست ریشه، ترانس سینامیل استات در میوه، هیدروکربن های ترپن و آلفا برگاموتن در جوانه ها، (E)-سینامیل استات و ترانس آلفا-برگاموتن در گل ها 70،71 غالب بود.