پیرزنی با خوردن زیاد پنیر پیتزا بسته ای سکته کرد

! در اینجا 20 حقیقت عالی در مورد غذای مورد علاقه شما و من وجود دارد: پنیر پیتزا بسته ای

1. اگر در حال دریافت آموزش پیتزا هستید، باید کمی زبان پیتزا بدانید. گلوله خمیری که کشیده شده و برای رویه کردن آماده است، “پوست” نامیده می شود. “فریادزنان” قارچ هستند. در نهایت، برش‌های پپرونی را «فلایر» می‌نامند، زیرا مانند فریزبی در آشپزخانه پیتزا پرتاب می‌شوند.

2. نود و سه درصد از آمریکایی ها حداقل یک بار در ماه پیتزا می خورند. (40 درصد از ما حداقل یک بار در هفته از طعم فوق العاده پیتزا لذت می بریم)

3. در مورد آن موضوع، از هر هشت آمریکایی، یک نفر در هر روز پیتزا می‌خورد.

4. بیش از 1/4 پسران بین 6 تا 19 سال هر روز می خورند. زنان تقریباً در هر سنی نسبت به پسران کمتر پیتزا می‌خورند، اما دختران بین 6 تا 19 سال هنوز بیشتر از هر دسته دیگر از پسران پیتزا می‌خورند.

5. 4 درصد از پیتزای مصرفی کودکان برای صبحانه و 58 درصد پیتزای مصرفی کودکان (نوجوانان و کمتر) برای میان وعده، صبحانه و ناهار است.

6. کلمه پیتزا اولین بار در متن لاتین نوشته شده در جنوب ایتالیا در سال 997 پس از میلاد ذکر شد. در این متن آمده بود که مستأجر یک ملک خاص قرار بود هر روز کریسمس و یکشنبه عید پاک 12 پیتزا به اسقف گائتا بدهد.

گوجه فرنگی تا سال 1500 بعد از میلاد کشف نخواهد شد، بنابراین تصور می شود پیتزای 997 بعد از میلاد بیشتر شبیه فوکاچیا است، یک نان مسطح در فر پخته می شود.

7. اولین پیتزا فروشی در آمریکا Lombardi’s در شهر نیویورک بود. لومباردی که در اصل یک فروشگاه مواد غذایی بود، فروش پیتزا را در سال 1905 آغاز کرد.

8. در چند دهه اول قرن بیستم، پیتزا عمدتاً توسط مهاجران ایتالیایی طبقه کارگر خورده و فروخته می شد. پس از جنگ جهانی دوم، آمریکایی‌های GI از ایتالیا به خانه آمدند و هوس پیتزا کردند، که این غذا را به پایگاه گسترده‌تری از مصرف‌کنندگان رساند.

9. بیل موری، استیون بالدوین، ژان کلود ون دام و بسیاری از افراد مشهور دیگر شروع به ساخت و تحویل پیتزا کردند.