دوخت نوعی کاپشن گورتکس اصل که حشرات از آن فاصله می گیرند!

کاپشن گورتکس اصل لباس هایی هستند که نمی توان آن ها را از کمد لباس هیچ خانمی کم کرد، اما مشکل اینجاست که بسیاری از خانم ها نمی دانند چگونه این لباس را ترکیب کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، نکاتی را در مورد انواع ژاکت برای ایجاد ظاهری متفاوت انتخاب کرده ایم، برای کسانی از شما که این کت را دوست دارید و قصد دارید آن را در زمستان بپوشید.

همچنین بخوانید: چکمه های روی زانو برای ظاهر شیک چندین سبک ظاهری (عکس: Disclosure) کت چرم کت های چرم کت هایی هستند که هرگز از مد نمی افتند، می توانید آنها را با قطعات مختلف در کمد لباس خود ترکیب کنید.

کاپشن های چرم عالی هستند، عمدتاً به این دلیل که یک ماده ضد آب است، این یک قطعه عالی در روزهای سردتر است و می تواند با چندین قطعه دیگر همراه شود که از کلاسیک تا مدرن ترین ظاهر را ترکیب می کند.

کاپشن های چرمی را با تکه هایی مانند شلوار جین، شورت، دامن و سایر قطعات مخلوط کنید. ظاهر شما بسته به رنگ کت چرمی شما ممکن است متفاوت باشد.

کاپشن گورتکس اصل

کت های نظامی موفق ترین در بین خانم ها هستند (عکس: تبلیغات) در دهه 90، کت های جین کاربردی بودند و می توانستند هر ظاهر اولیه ای را شیک تر کنند.

کت های جین می توانند از مدل های مختلفی باشند. کت‌های کوتاه‌تر، در ارتفاع کمر و با جیب‌های جلو، بهترین کت‌های جین برای زنان با استایل رمانتیک‌تر و زنانه‌تر هستند.

پهن‌ترها، در استایل دوست پسر، استایل و ظاهری آرام‌تر را مشخص می‌کنند. با توجه به موفقیت کت های نظامی، آنها با درزهای زنانه تر به فروش می رسند و با شلوارهای تنگ، شورت و سایر لباس هایی که مانند دامن گشاد نیستند، عالی به نظر می رسند.

ورزشکاران دانشگاهی از ایالات متحده امروزه بسیاری از افراد مشهور به این مد پیوسته اند، این سبک کت با هر چیزی که تصور می کنید ست می شود.

شما می توانید کت های دانشگاهی را با تمام لباس هایی که می خواهید ترکیب کنید، به جز با لباس های بلند و دامن های گشاد همچنین ببینید: لباس های مد روز پاییز 2015. آیا این مقاله مفید بود.