با فروش کارتریج تاریخ زن به در آمد میلیاردی دست یابید!

کارتریج چاپگر ارزان را از کارتریج HQ بخرید.

برای اینکه بتوانید پس از خرید چاپگر جوهر افشان خود، کارتریج های جوهر مناسب را نیز ارزان خریداری کنید، HQ-Patronen طیف گسترده ای از کارتریج های چاپگر را تقریبا برای هر مدلی به شما ارائه می دهد.

در فروشگاه آنلاین ما، کارتریج تاریخ زن ارزان قیمت را از تولید کنندگان برندهایی مانند Brother، Canon، Epson، HP و Samsung پیدا خواهید کرد.

برای صرفه جویی در قیمت حتی بیشتر، می توانید تعداد زیادی کارتریج جوهر سازگار را از تولید کنندگان جایگزین در فروشگاه آنلاین کارتریج HQ تهیه کنید: می توانید محصولات برتر مانند جایگزین جوهر چاپگر را از اپسون یا کانن به طور متوسط ​​80 درصد ارزان تر خریداری کنید!

همچنین می توانید تونر چاپگر لیزری را از فروشگاه آنلاین ما تهیه کنید.

به سادگی چاپگر جوهر افشان خود را انتخاب کنید ما کارتریج های چاپگر مناسب از تولید کنندگان برند و همچنین جایگزین های ارزان قیمت را به شما نشان خواهیم داد.

کارتریج تاریخ زن

آیا می خواهید کارتریج چاپگر را مستقیماً سفارش دهید؟ با کارتریج های HQ شما این انتخاب را دارید: خرید کارتریج چاپگر به صورت حساب یا پیش پرداخت، انتقال مستقیم، paydirekt، PayPal، بدهی مستقیم یا نقدی هنگام تحویل.

شما می توانید در مورد این موضوع در شرایط و ضوابط عمومی ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چه رزولوشنی نیاز دارم؟

تعداد قطرات جوهر یا نقاط چاپی که چاپگر می تواند در یک منطقه مشخص قرار دهد، تراکم نقطه یا وضوح نامیده می شود. وضوح چاپگر بر حسب dpi مشخص شده است.

مخفف عبارت Dots per inch، یعنی نقاط در اینچ است که یک اینچ حدود 2.54 سانتی متر است. چاپگرهای جوهر افشان مدرن معمولاً دارای وضوح حداقل 720 dpi هستند، به این معنی که چنین دستگاهی می تواند بیش از نیم میلیون نقطه ریز جوهر را در یک منطقه یک اینچی قرار دهد.

حتی این وضوح بسیار بالاتر از حداقل الزامات برای فرمت های چاپ رایج است اما حتی با چاپگرهای جوهر افشان ارزان، 1200 dpi و بیشتر دیگر غیر معمول نیست.

وضوح فزاینده نقش کمتری در وضوح تصویر نسبت به کیفیت رنگ ایفا می کند: هر چه نقاط بیشتری در یک سلول شطرنجی وجود داشته باشد، تن های رنگی ظریف تر را می توان نشان داد. دقتی که جوهر چاپگر روی کاغذ اعمال می شود برای وضوح بالا بسیار مهم است.