با سود پرک مشهد خانه خود را برق بیاندازید

شرکت سود سوزآور ایران بهترین تامین کننده برای شماست، شما می توانید قیمت و تعداد خود را درخواست کنید تا در کمترین زمان ممکن کمترین قیمت را به شما اعلام کنیم.

سود پرک مشهد ، هیدروکسید سدیم و سود سوزآور جامد با فرمول شیمیایی NaOH نام‌های مختلف و تجاری سود سوزآور در بازار تولید و مصرف داخلی است.

سود سوزآور ترکیبی جامد، پودری، سبک و سفید رنگ است که ساختاری شبیه به کاغذهای خرد شده دارد و به دلیل حلالیت در آب به عنوان چربی‌گیر صنعتی در بسیاری از فرآیندها و صنایع مختلف استفاده خواهد شد.

این روش تولید سود سوزآور مایع یکی از فرآیندهای نیمه مدرن در تولید این ترکیب شیمیایی در سراسر جهان است.

در این روش نمک تولید شده در طی واکنش الکترولیز آب و نمک توسط دیافراگم جدا شده و با استفاده از مراحل بعدی خلوص سود سوزآور افزایش می یابد.

یکی از روش های مدرن و پرطرفدار تولید سود پرک مایع پولکی، در کارخانه های معتبر جهانی و برندهای معروف این ترکیب شیمیایی، روش غشایی می باشد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این روش نسبتاً گران قیمت و سازگار با محیط زیست، جایگزینی غشاء برای فرآیند نمک زدایی دیافراگم است و سود حاصل از تکه های مایع تولید شده به دنبال این روش از درجه خلوص بسیار بالایی برخوردار است.

یکی از مهمترین و اصلی ترین مراحل تولید سود سوزآور در بازار مصرف، مرحله نهایی و تولید سود سوزآور مایع به جامد می باشد.

طی این فرآیند 50 درصد سود مایع تولید می شود که با استفاده از روش های ذکر شده به بخش کنسانتره کارخانه تولید سود سوزآور منتقل می شود و پس از گذراندن فرآیندهای تبخیر و تغلیظ به صورت سود سوزآور جامد با خلوص 98 تا 99 درصد آماده عرضه در بازار مصرف خواهد بود.