با تیشرت عمده زنانه تنها در 5 دقیقه گلدان فانتزی بسازید!

لباس‌های سنتی اسکاندیناوی – اگر به زیبایی حداقلی اسکاندیناوی علاقه دارید، این مجموعه از بهترین الگوهای خیاطی اسکاندیناوی را ببینید!
فقط سه مورد را نام ببرم! همانطور که می بینید، انواع لباس ها واقعاً گسترده هستند!

انواع مختلف پوشاک
برای اینکه این لیست قاطع ترین نوع لباس باشد، بیایید به لیست بالا از انواع لباس نگاه کنیم و آن را با توضیحات و عکس ها بیشتر تجزیه کنیم!

بلومرها
تیشرت عمده زنانه لباس زیری هستند که در قسمت پایین تنه پوشیده می‌شوند، معمولاً با کمری کش‌دار و اغلب با توری روی پاچه‌های هر پا پوشیده می‌شوند.

آنها در قرن 19 ساخته شدند تا گشادتر و سبک تر از لباس های زنانه باشند که در آن زمان از پارچه های سنگین ساخته می شدند.

اگرچه توسط او طراحی نشده است، اما شکوفه ها به نام آملیا بلومر، فعال حقوق زنان در قرن نوزدهم نامیده می شوند.

تیشرت زنانه

بلوز
بلوز یک لباس بالاتنه است که در لباس های زنانه یافت می شود. شبیه به پیراهن، بلوز می تواند:

آستین بلند
آستین کوتاه
بدون آستین
بلوزها اغلب از پارچه های سبک وزن نسبت به همتایان “پیراهن” خود ساخته می شوند و اغلب جزئیات جالب تری دارند، مانند یقه توری، مجموعه، پلیسه، پین زدن و غیره.

جزئیات بلوز چشمی سفید
بادی
یک کت و شلوار بدن را مانند یک کتانی با باز شدن محکم زیر پاها در نظر بگیرید و در مسیر درستی هستید! لباس‌های بدن معمولاً از پارچه‌های بافتنی با رنگ پوست ساخته می‌شوند تا هنگام پوشیدن لباس‌های کوتاه، کمی تواضع نشان دهند.

سینه بند
زنان برای حمایت از نیم تنه از سوتین استفاده می کنند. آنها در سبک های مختلف، با برش ها، شکل ها و سطوح مختلف پشتیبانی نیز می آیند.

سه زن سایز بزرگ که سوتین می پوشند. در سمت چپ یک زن سفید قد بلند با موهای بلند زنجبیلی، در وسط یک زن سفید پوست کوتاه‌تر با موهای قهوه‌ای تیره و در سمت راست یک زن سیاه‌قد بلند با موهای قهوه‌ای مجعد دیده می‌شود.