با استفاده از کاشی و سرامیک استخری کف پوش زیبا برای ماشین خود درست کنید!

کاشی کف و دیوار آشپزخانه ظروف سنگی چینی
فضای کاربردی و در عین حال پذیرایی واحه، کاشی و سرامیک استخری، قلب خانه، به طور فزاینده ای با اتاق نشیمن هم مرز می شود.

فضایی است که سایر محیط های خانگی و زندگی مردمی که در آنجا زندگی می کنند در اطراف آن می چرخد.

محیط‌های سارتوریال و چندوظیفه‌ای که باید در آن زندگی کرد و همچنین نشان داده شد، به صحنه‌ای برای شادی تبدیل می‌شوند: به همین دلیل مهم است که انتخاب مواد، استانداردهای کارایی را بدون چشم پوشی از سبک تضمین کند.

کاشی در آشپزخانه: فناوری سنگ چینی
سرامیک به دلیل عملکرد فنی استثنایی خود از نظر بهداشت، سهولت تمیز کردن، مقاومت و دوام، مطمئناً ماده ایده آلی برای سطوح آشپزخانه است.

ظروف سنگ چینی غیر متخلخل و کاملا ضد آب در برابر هر نوع لکه، حتی در برابر اسیدها و چربی های موجود در غذاها مقاوم است و با هر نوع شوینده، حتی تهاجمی ترین محصولات شیمیایی تمیز می شود و حداکثر بهداشت و نظافت را تضمین می کند. تمیزی حتی زمانی که به عنوان سطح کار استفاده می شود. همچنین نسوز است، بنابراین برای بالا و دیوارهای نزدیک اجاق گاز نیز مناسب است.

به همین دلایل، محصولات رفین با کاشی های کف آشپزخانه، کاشی های دیوار آشپزخانه یا کاشی های میز کار آشپزخانه برای این محیط مناسب هستند.

کاشی

کاشی در آشپزخانه: تطبیق پذیری و ظرافت
به لطف فرمت‌ها، پوشش‌ها، بافت‌ها و رنگ‌های متعدد موجود، ظروف سنگ چینی Refin به شما این امکان را می‌دهد که کف‌ها و دیوارهای آشپزخانه را با راه‌حل‌های سفارشی و پیروی از جدیدترین روندها ایجاد کنید و کاملاً با تمام سبک‌های زندگی تطبیق داده شود.

ترکیب‌های متعدد زیبایی‌شناختی و انعطاف‌پذیری ترکیبی قابل‌توجه مجموعه‌های Refin، آشپزخانه را با شخصیت تفسیر می‌کند تا این اتاق خانه را که به طور فزاینده‌ای انعطاف‌پذیر و اجتماعی است، در ابعاد و انحرافات مختلف آن شخصی‌سازی کند.

از انتخاب‌های کلاسیک‌تر و سنتی‌تر تا حالت‌های صنعتی‌تر، از طرح‌های صحنه‌نگاری تا طراحی مینیمالیستی: Refin از سرامیک‌هایی با چوب‌های طبیعی و مرمرهای گرانبها، سیمان‌های شهری و فلزات اکسید شده، تزئینات گرافیکی با تأثیر بصری قوی یا با الگوهای ظریف‌تر استفاده کرده است.

پیشنهادات Refin را برای کاشی های سنگی چینی برای آشپزخانه کشف کنید که برای استفاده حداکثری از فضا و برآورده کردن همه سلیقه ها و نیازهای سبک ایجاد شده است.