انواع پارچه پالتویی | ارائه جدیدترین مدل های پارچه به بازار های داخلی

مهم ترین جامه ای که در زمستان و در طول فصل سرما مورد نیاز همگان است پالتو می باشد که گرما و کیفیت آن بسیار اهمیت دارد.
در خرید پارچه اولین فاکتور مهم، کیفیت پارچه می باشد.
بعد از آن باید توجه داشته باشید که پارچه ای که قصد خرید دارید برای چه مدل لباسی استفاده می شود تا پارچه ای متناسب با لباس مورد نظر تهیه شود.
ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع پارچه پالتویی و خصوصیات آن ها آشنا کنیم. لطفاً در ادامه با ما همراه باشید.

انواع پارچه پالتویی | ارائه جدیدترین مدل های پارچه به بازار های داخلی

آشنایی با انواع پارچه پالتویی

آشنایی با انواع پارچه پالتوییدر انتخاب پالتو باید به نوع پارچه توجه بسیاری داشت که علاوه بر گرم بودن، شیک و متناسب با استایل شخص باشد. ما در این بخش شما را با انواع پارچه پالتویی آشنا می کنیم.

  • پارچه فوتر و چرم: به جرأت می توان گفت که بهترین پارچه های پالتو از جنس فوتر و چرم هستند. این پالتوها به دلیل اینکه از کیفیت و گرمای مناسبی برخوردارند در بین بانوان و دختران طرفداران زیادی دارند.
  • پارچه هایی از نوع کشمیر: در عین اینکه گرمای بالایی دارند سبک می باشند و وزن زیادی ندارند. البته قیمت این نوع پالتوها گران می باشد.
  • پارچه های ابریشمی و پشمی: از پوست حیوانات تهیه می شوند و می توان انتخاب مناسبی برای جنس پالتو باشد.
  • پارچه پالتویی پشمی: علاوه بر اینکه گرم هستند در مقابل ساییدگی و کثیفی مقاوم هستند.
  • پارچه های جیر پالتویی: به دلیل زیبایی که دارند در فصل سرما طرفداران زیادی دارند. این نوع پارچه ها حالتی بین مخمل و چرم دارند که زیبایی آن را چندین برابر می کند.

یهترین نوع پارچه در بازار

یهترین نوع پارچه در بازاربهترین نوع پارچه با توجه به لباس مد نظر متفاوت است. ممکن است یک نوع پارچه برای پالتو مناسب باشد و در عین حال برای دوخت سایر لباس ها اصلا مناسب نباشد و کارایی لازم را نداشته باشد.
برای آشنایی با انواع پارچه با ما در ادامه همراه باشید.

  • انواع پارچه نخی: به پارچه پنبه ای، پارچه نخی گفته می شود. این پارچه خنک و نرم می باشد که بیشتر در فصل گرما از ان استفاده می شود.
    این پارچه ها در سه نوع طبیعی، مصنوعی و مخلوط در طرح ها و رنگ های متنوع به بازار عرضه می شوند.
  • پارچه حریر: حریر از الیاف طبیعی تولید می شود و نوعی ابریشم است که ضخامت کمی دارد.از انواع پارچه حریر می توان به حریر ساتن، حریر سیلم، حریر پرداه ای و کرپ حریر اشاره کرد.
  • انواع پارچه مخمل: این نوع پارچه که در دوخت پرده، لباس، روتختی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد نوعی پارچه کرکی که از جس ابریشم، پنبه، کتان و پشم تولید می شود. این پارچه جز پارچه های اشرافی است که فرآیند تولید آن بسیار سخت می باشد. انواع مخمل عبارتند از: مخمل کبریتی، مخمل گلدار یا مخمل برناد و مخمل ساده
  • انواع پارچه های آستری: آستر بیشتر به همراه پارچه های توری و گیپور جهت پوشاندن بدن استفاده می شود. آستر انواع مختلفی دارد که می توان به آستر ابریشمی، آستر پلی استر و آستر پنبه ای اشاره نمود.

خرید پارچه به قیمت ارزان

خرید پارچه به قیمت ارزانهمانطور که اشاره شد انتخاب جنس پارچه در تهیه لباس بسیار مهم است. از یک لباس چند سال و یا چند ماه استفاده می شود پس پارچه باید بگونه ای باشد که کیفیت خود را بعد از چند بار استفاده و شست و شو از دست ندهد.
و علاوه برکیفیت باید، جنس پارچه با نوع دوخت و مدل آن نیز هماهنگی داشته باشد. چنانچه قصد خرید پارچه به قیمت ارزان با بهترین کیفیت برای دوخت لباس دارید از همکاران ما مشاوره بگیرید.

فروش پارچه پالتویی به صورت عمده

فروش پارچه پالتویی به صورت عمدهپارچه های پالتویی به عنوان پارچه های پر فروش در سرما سرما هستند که چه خیاط های تکی و چه تولیدی ها در طرح و رنگ های مختلف با ملاک قرار دادن جنس آن تهیه می کنند.
ما در این گروه پارچه های پالتویی را به صورت عمده به فروش می رسانیم. چنانچه شما نیز قصد خرید پارچه پالتویی به صورت عمده را دارید می توانید از پارچه های مجموعه ما دیدن فرمایید و پس از استعلام قیمت جهت خرید اقدام نمایید.

لیست قیمت پارچه پالتویی

لیست قیمت پارچه پالتویی عموماً از اواخر فصل تابستان خرید پارچه های پالتویی در بازار رونق پیدا می
کند و تولیدکنندگان فعالیت خود در این زمینه را آغاز می کنند.
قیمت پارچه های پالتویی با توجه به نوع پرچه و کیفیت آن ها در بازار متفاوت است. شما می توانید جهت استعلام قیمت پارچه پالتویی با همکاران ما در بخش فروش در تماس باشید.

ارائه دهنده جدیدترین مدل های پارچه

ارائه دهنده جدیدترین مدل های پارچه این سایت با بکارگیری نیروهای مجرب در تلاش است تا جدیدترین مدل های پارچه را با قیمت مناسب برای مشتریان خود عرضه دارد. شما نیز می توانید جهت خرید با همکاران ما از طریق راه های ارتباطی اعلامی در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.