استفاده از کاغذ روغنی نسوز برای بوم نقاشی!!

کاغذ روغنی کمک می کند تا شیرینی به راحتی از قالب جدا شود و از سوختن آن جلوگیری شود. علاوه بر این، با استفاده از کاغذ روغنی، نیازی به روغن کاری ورق، فرم و ورق پخت نیست. به این ترتیب می توانید غذاهای خوش طعم و اشتها آور تهیه کنید و در عین حال مصرف چربی خود را کنترل کنید.

کاغذ روغنی نسوز تمیزی بهداشتی و عدم وجود بوهای خارجی در آشپزخانه را تضمین می کند.

با آن می توانید ماهی را تمیز کنید و گوشت را به سادگی با قرار دادن آن روی تخته برش جدا کنید. از جذب بوهای نامطبوع جلوگیری کرده و نیازی به شستن ظروف نخواهد داشت.

اگر در حال پختن غذا یا گرم کردن مجدد غذا در مایکروویو هستید، اما از مقابله با چربی سوخته خسته شده اید، قبل از قرار دادن آن در مایکروویو، ظرف را با یک ورقه پوستی بپوشانید  برای جلوگیری از پاشیده شدن و چسبیدن چربی بسیار عالی است.

کاغذ روغنی نسوز

هنگام انجماد، تکه های گوشت یا ماهی را می توان با کاغذ پوستی پوشاند. با این کار مشکلات جداسازی قطعات از یکدیگر بیشتر برطرف می شود. علاوه بر این، پوست را می توان سرخ کرد.

اگر اجاق گاز دارید، این کاملا واقعی است. کف تابه را یک ورقه روغنی بگذارید و می توانید ماهی، گوشت و مرغ را بدون استفاده از چربی سرخ کنید.

در طول پخت و پز، غذاها مواد مفید زیادی را از دست می دهند. برای جلوگیری از این امر و صرفه جویی در تمام موارد با ارزش، از پوست استفاده کنید. کیسه ای درست کنید، غذا را داخل آن بریزید و انتهای آن را با نخ ببندید.

در آب جوش فرو کنید و بپزید تا پخته شود. تمام ویتامین ها و ریز عناصر حفظ شده و محصولات اشتها آور به نظر می رسند.