استفاده از لوبیا سفید کیلویی برای از بین بردن بوی بد یخچال!

لوبیا دریایی عطر و طعم ملایمی دارد و در هنگام پوره شدن به خوبی برای سوپ ها و خورش ها غلیظ می شود.

بهتر از همه این است که لوبیا دریایی در هر نصف فنجان (7 گرم) فیبر بیشتری نسبت به هر لوبیای سفید دیگری دارد.

لوبیا سفید کیلویی که به عنوان لوبیا کانلینی نیز شناخته می شود، احساس گوشتی تری دارد و شکل و بافت خود را حفظ می کند و برای سوپ هایی مانند مینسترون، خورش ها و فلفل قرمز مناسب است.

لوبیا شمالی دارای طعم ملایم و آجیلی است و پس از پختن گوشت سفت را حفظ می کند. آنها طعم غذاهایی را که با آن طبخ می شوند به خود می گیرند تا بتوان از آنها در انواع غذاها استفاده کرد.

گنجاندن لوبیا شمالی یک راه عالی برای تقویت ظریف فیبر و مواد مغذی در ظرف بدون تغییر طعم است.

انواع فراوان
لوبیا لیما شاید شناخته شده ترین و پرمصرف ترین لوبیا سفید باشد. آنها با نام های مختلفی در مناطق مختلف ایالات متحده شناخته می شوند.

لوبیا لیما که به آن باتر لوبیا نیز می گویند، خامه ای با بافت کره ای است. آنها نسبت به سایر لوبیاها نشاسته بیشتری دارند، اما به خوبی با گیاهان ساده یا ادویه جات جفت می شوند و جزء اصلی دستور العمل های سوکوتاش هستند.

لوبیا سفید

لوبیا سفید بزرگ که به لوبیا فوردهوک نیز معروف است، جایگزینی فوق العاده برای سیب زمینی است. لوبیاهای موروثی مانند کالیپسو و لوبیا کلاه برفی به دلیل بافت و طعم سیب زمینی مانند خود شناخته شده اند. می توانید به صورت آنلاین یا در فروشگاه های مواد غذایی خاص به دنبال لوبیاهای موروثی بگردید.

لوبیای موروثی نوعی لوبیا است که توسط کشاورزی در مقیاس بزرگ مدرن تولید نمی شود، بلکه در طول نسل ها منتقل می شود. بازده آنها کمتر است و رشد آنها سخت تر است، اما وقتی به بازار آورده می شوند تازه تر هستند و طعمی عمیق دارند که مقاومت در برابر آن سخت است.

لوبیا خشک در مقابل کنسرو یک ترجیح شخصی است – هر کدام برای هر دستور غذایی که تهیه می کنید کار می کند.

برخی طعم یکی را بر دیگری ترجیح می دهند، بنابراین اگر در آشپزی با لوبیا تازه کار هستید، چند مارک مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای شما مفید است.

Stack می گوید: «کنسرو لوبیا یک صرفه جویی عالی در زمان است. لوبیا خشک این مزیت را دارد که آشپز می تواند میزان سفت یا نرمی لوبیا را انتخاب کند.