استفاده از سرامیک جی تکنیک برای تزئین ماشین عروس!!

در این بخش از مقاله میخواهیم شما را با سرامیک جی تکنیک و انواع مختلف و کاربرد هایی که دارد برای شما توضیح دهیم پس تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید.

ضریب اصطکاک دینامیکی (COF) خود را بدانید که شاخص مقاومت در برابر لغزش است.

هرچه این عدد بیشتر باشد، قطعه مقاوم‌تر در برابر لغزش خواهد بود. هر کشوری استانداردهای خاص خود را در رابطه با این موضوع دارد. به عنوان مثال، در برزیل، تولید کنندگان از استاندارد برزیل 13818/97 پیروی می کنند که قطعات سرامیکی را به دو دسته تقسیم می کند:

کلاس II – COF بیشتر یا مساوی 0.4 – می تواند در فضای باز استفاده شود و برای مثال برای دوش گرفتن ایمن تر است.
9. کاشی و سرامیک چگونه برش و سوراخ می شود؟

سرامیک
برای برش های مستقیم معمولاً از یک ابزار مخصوص استفاده می شود که قطعه را نمره می دهد و سپس برش می دهد و ظاهر زیبایی به آن می دهد. برای جزئیات یا برش های دیگر، می توان از اره دیسکی استفاده کرد. استفاده از دیسک صحیح برای دستیابی به یک پایان رضایت بخش مهم است. برای سوراخ ها، ایده آل این است که یک تیم فنی تخصصی استخدام کنید، بنابراین از ترک خوردن قطعات جلوگیری کنید.

10. آیا می توان کاشی ها را رنگ کرد؟
بله، اما همه رنگ ها کار نمی کنند. در مورد سطوح بسیار ضد آب و صاف، رنگ باید چسبندگی بالایی داشته باشد، به همین دلیل است که سازندگان رزین های اپوکسی را توصیه می کنند. همچنین لازم است پایه را با رعایت دستورالعمل روی بسته بندی محصول آماده کنید.