از کفش اسکیت banwei برای جابه جا کردن رئیس جمهور در چین استفاده می شود!

ما مجموعه ای از انتشارات در مورد تاریخچه کفش اسکیت banwei را ادامه می دهیم.

در مقاله امروز به شما از سیر تکاملی کفش های اسکیت می گوییم.
شروع کنید

در آوریل سال جاری، ما یک وقایع نسبتاً دقیق از یکی از خرده فرهنگی ترین ورزش ها – اسکیت بورد را جمع آوری کردیم. در این لینک ها می توانید با هر یک از سه قسمت (1،2،3) آشنا شوید.

حالا بیایید در مورد کفش با جزئیات صحبت کنیم.

بیشتر سوارکاران اولیه با پای برهنه سوار می شدند. دلیل این امر ساده بود: اسکیت برد “عاقبت” تاریخی تخته موج سواری بود و همانطور که می دانید برای آن نیازی به کفش ندارید. اما اسکی با پای برهنه آشکارترین منفی را داشت: به راحتی می توانستید به پاهای خود آسیب برسانید.

یکی از اولین جفت‌های کفش ورزشی که در دهه 1960 روی پای اسکیت بازها ظاهر شد، Converse Chuck Taylor All Star بود. این یک کفش بوم بلند با الهام از یکی از اولین ستاره های بسکتبال بود.

در دهه 80، این کفش ها به اوج محبوبیت رسید و استاندارد بسیاری از سوارکاران شد. ورزشکاران خیابانی و آزادکاران عاشق زیره نرم کفش و احساس تخته زیر پا بودند.

در سال 1965، The Quarterly Skateboarder تبلیغی برای Randy 720 منتشر کرد. بعداً این کفش رسمی مسابقات قهرمانی ملی اسکیت بورد اعلام شد.

کفش اسکیت

با این حال، برای اکثر اسکیت‌بردها، ونس کفش اصلی اسکیت است. این برند کفش های پارچه ای ضخیم و چرمی در سبک ها و مدل های مختلف تولید می کرد.

در اواسط دهه 1970، برادران جیم و پل ون دورن، بنیانگذاران Vans، در خرده فروشی کفش بسیار موفق بودند و تا سال 1974 تقریباً 70 فروشگاه در کالیفرنیا داشتند.

هنگامی که موج دوم اسکیت بورد آغاز شد، وانس آماده تمرکز بر بازاریابی و فروش ویژه برای اسکیت‌بردها بود. با این حال، این کفش ها به زودی در بین موج سواران محبوب شدند، که تنها باعث افزایش محبوبیت آنها شد.

مجله تجاری معروف SkateBusiness در آن زمان نوشت که شهرت Vans را ستارگانی مانند تونی آلوا، استیسی پرالتا و جری والدز به ارمغان آوردند.