از پسته نمکی مزمز برای رشد درخت موز استفاده می شود

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پسته: میان وعده ایده آل؟ یک مشت بادام. آنها به پیشگیری از کلسترول، دیابت و پیری کمک می کنند و ما را تناسب اندام نگه می دارند (ویدئو)

جایی که پسته نمکی مزمز در ایتالیا تولید می شود.

در ایتالیا دو نوع پسته وجود دارد که بسیار معروف است. آنها پسته های برونته هستند، همانطور که قبلا ذکر شد، و پسته های استیگلیانو، در استان ماترا.

پسته برونته
پسته برونته شکلی مستطیل و کمی پهن دارد. آنها همچنین دارای پوسته بنفش و چوبی و میوه ای هستند که به جای آن سبز زمردی است، زیرا سرشار از کلروفیل است.

طعم آنها شیرین و بسیار معطر است، به همین دلیل است که آنها را نمک یا برشته نمی کنند. برای تأیید اینکه این پسته برونته واقعی است، باید دارای نام «Pistacchio verde di Bronte DOP» باشد که کیفیت و منشأ آن را تضمین می کند.

پسته

پسته استیگلیانو
یکی دیگر از پسته های ایتالیایی با کیفیت، پسته استیلیانو در استان ماترا است. پسته Stigliano به طور مستقیم از یونان، جایی که کارآفرین Innocenzo می آید

کولانجلو در دهه 90 اقدام به واردات این نوع پسته کرد که پس از آن به همه مقاصد تبدیل به یک محصول ایتالیایی شد.

Stigliano، در واقع بین دولومیت‌های لوکانین قرار دارد و ثابت می‌کند که زمین بسیار مناسبی برای کشت این میوه است که به تنهایی وارد واقعیت آشپزی ایتالیایی شده است.

انواع پسته
پسته ترکیه هم عالیه مخصوصا آنتپ و سیرت. Antep که در منطقه غربی رشد می کند، کوچک و بسیار شیرین است و برای تهیه باقلوای شیرین استفاده می شود که با خمیر پفکی پر شده با بادام خرد شده و شربت عسل درست می شود.

سیرت در نواحی شرقی می روید، چاق و نرمتر است و یک میان وعده واقعی به شمار می رود.